Sr. Felip Puig (Conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya) i Sr. Pere Relats ( President Relats Group)
El conseller d’Empresa i Ocupació, Sr. Felip Puig i Godes ha visitat aquesta setmana la planta que el Grup Relats té a Mèxic, a Silao -Estat de Guanajuato, en el marc de la missió empresarial a Mèxic organitzada pel Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya a través d’ACCIÓ.
La delegació catalana, a més del Sr. Conseller, estava integrada pel Sr. Antoni Maria Grau, Director General d’Indústria, el Sr. Ferran Fernández, Cap de l’Oficina de Relacions Exteriors i Protocol, la Sra. Mireia Rozas Simón, de la Delegació de Catalunya a Nova York i la Sra. Gabriela Gándara, Directora de l’Oficina d’Acció a Mèxic. La delegació es va completar amb representats d’algunes de les Empreses Catalanes que formaven part de la Missió Comercial com Ascamm, Applus+Idiada, Doga, Ibo-Group, Manufactura Moderna de Metales, Tecnicartón, Vilardell Purtí acompanyats del President del Clúster de la Indústria d’Automoció Catalana, Sr. Vicenç Aguilera.
També es va comptar amb la presència de les Autoritats Mexicanes de Puerto Interior: Lic. Claudio Brehm, Director d’Atracció d’Inversions, Franco Herrera, Subsecretari d’Atracció d’Inversions, Ing. Alejandro Hernández, Director d’Atracció d’Inversió Estrangera, Luis Quiroz, Director de Puerto Interior, Lic. Martín López, Director de Promoció i Logística GPI i Lic. Luis Ernesto Rojas, Director Adjunt de Promoció a les Exportacions.